Party time !

Yep it time !

So as I promised today we will be celebrating. It's been a while since I gave away anything on my blog so its perfect time !


Tak już czas !
Tak jak obiecałam dziś będziemy świetować. Dawno nie było rozdawajki więc juz pora !




I have for You today many prizes. My collection Thoughts Keeper. Its my last production for 7 dots. this collection and bunch of items is for win. In those items you will find also many flowers from Wild Orchid crafts, Ayyeda mists and paints from 13 Arts. Exept all of tis C'est magnifique send me some extra kits to give away. So all those items  will be splited between winners  And all of the will get set of my inks and paints. :)

Mam dla was kilka nagród. Moją kolekcję Thoughts Keeper którą zaprojektowałam dla 7Dots. Mam tez trochę dodatkowych fantów widocznych na zdjeciu min. mgiełki i farbki Ayyeda z 13 Arts i Kwiaty z Wild Orchids. C'est magnifique przysłało mi dwa dodatkowe kity do rozdania. Każdy ze zwycięzców dostanie też zestaw  moich tuszy i farbek z13 arts  :)






Sooo
Rules are simple . I ask You for likes on fb. To take a part like my profile and profiles of mine friendly companies and add yourself with ink tool. You have time until 25 October:

like MY profile
like 7 Dots profile
like 13 Arts profie
and C'est Magnifique and WOC

Co zrobić żeby wygrać ? Polajkowac na profilu moim i profilach moich firm wspierających i dodac sie do linków pod postem.  Macie czas do 25 Pażdziernika.

MÓJ profil

profil 7 Dots
profil 13 arts

profil C'est Magnifique
profil WOC
















Olga Heldwein

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

9 komentarzy:

  1. Link do WOC niestety nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuda do rozdania. wszystkie strony dawno polubione :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie ostatni link nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne nagrody, kolorowe i radosne. Na pewno ktoś się z nich ucieszy. Mam nadzieję, że ja. ;)
    Byłoby super. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu link do WOC nie działa.
      Mam nadzieję że to ten: https://www.facebook.com/pages/Wild-Orchid-Crafts/108521179178236?fref=ts
      Bo wszystkie z nich lubię. :D

      Usuń
  5. Mega wypasiona rozdawajka! Tak - WOC podlinkowałaś chyba do swojego bloga...

    OdpowiedzUsuń
  6. a jeżeli ja nie mam bloga, a tworzę tylko dla siebie ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bez znacenia czy masz bloga :) wystarczy zakliknąc like na fejsie :)

      Usuń
  7. Poprawiałam wszystkie linki powinno juz działac :)

    OdpowiedzUsuń